شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
دوره تربیت مربی احکام

حوزه/ دوره تخصصی تربیت مربی احکام ویژه برادران و خواهران از سوی جامعة الاحکام و با همکاری مؤسسه ائمة الهدی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه  دوره تخصصی تربیت مربی احکام ویژه برادران و خواهران از سوی جامعه الاحکام و با همکاری مؤسسه ائمه الهدی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این دوره با ارائه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محمدی نژاد و به صورت کارگاهی و کارورزی خواهد بود.

گفتنی است، دوره تخصصی تربیت مربی احکام، در دو سطح برگزار خواهد شد که سطح یک آن در ۳۲ جلسه ۳ ساعتی و هفته ای یک روز برگزار می گردد.

در پایان دوره، گواهینامه پایان دوره به افرادی اعطا خواهد شد که حد نصاب ارتقاء به سطح بالاتر را داشته باشند.

«روش ها و ضوابط احکام آموزی»، «مطالعه و یادسپاری قاعده مند»، «اصول مهم در بیان احکام و منبر فقهی»، «بایدها و نبایدها در بیان احکام بانوان» و «روش تدریس نموداری و احکام در صحنه» از جمله سرفصل های این دوره است.

همچنین کتابشناسی احکام و کتب فقهی، تاریخ رساله نویسی، نقد و بررسی کتاب های فتوایی و تولیدات احکام، قواعد و راهکارهای سوژه یابی و ایده پردازی، مهارت های پاسخ گویی و پاسخ یابی، موضوع شناسی احکام فقهی و شبهات فقهی نیز به طلاب در این دوره آموزش داده می شود.

از دیگر سرفصل های آموزشی این دوره می توان به انگیزش، هیجان و گفتمان سازی، زیبایی ها و جاذبه های فقه، تکنولوژی آموزشی، خلاقیت، نوآوری و ابزار سازی،   مهارت های تدریس و کلاس داری، روش تحقیق و پژوهش در احکام، سناریو نویسی احکام، نکات مهم و بایدها و نبایدها در تالیف کتاب های احکام و ابزارهای جدید و استفاده از آن در کلاس اشاره کرد.

علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا تاریخ ۱۵ شهریور سال جاری با مراجعه به سایت گروه آموزشی وایت بُرد به آدرس wboard.ir در این دوره ثبت نام نمایند.

همچنین در صورت بروز مشکل می توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۴۳۶۴۹ تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت  « گروه آموزشی وایت بُرد » سوالات و ابهامات خود را مطرح نمایند.

شروع کلاس ها از روز ۱۲ آبان ماه خواهد بود و کلاس ها در محل موسسه بین المللی ائمة الهدی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha