پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
همایش دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در واکنش به حضور بانوان بدحجاب در همایش ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی گفت: زنان عفیف روستایی، نماد ایستادگی بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی‌اند، نه ویترین توهمات فرهنگی لیبرال‌های نفوذی!

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به برگزاری همایش دستاورد های دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی و حواشی نگران کننده و کشف حجاب در آن، گفت: هفته دولت به جای مطالبه گری از دولتمردان در خصوص دستاوردها و خدماتشان، با برجسته نمودن تصویر چند بانو، اذهان پرسشگر جامعه را از مسئولین، به انحراف می کشانند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه در سنوات گذشته هم ثابت شده هر گاه اقتدار ایران اسلامی برای جهانیان اثبات می شود، برخی با راه اندازی بازی های کودکانه اما حساب شده، کام ملت را تلخ می کنند، اظهار کرد: به اسم زن روستایی و به کام دوقطبی سازی های فرهنگی در آستانه انتخابات مجلس، کدامین مشاوران در دولت به دنبال آدرس غلط دادن و بیراهه رفتن ما هستند.

وی خاطر نشان کرد: ضمن ارج نهادن به غیرت دینی مردم انقلابی، می بایست روشنگری بیشتری شود تا افکار عمومی بداند نگرانی دغدغه مندان صرفاً از کشف حجاب چند بانوی روستایی نیست.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه نگرانی واقعی از نفوذ فرهنگی و کشف حجاب آن تفکر خطرناکی است که یک همایش ملی و دولتی را بهانه می کند، گفت: نباید با استفاده ابزاری و انتخاباتی از زنانی که در بازار نامحرمان و ناجوانمردان، یوسف عفت و حجاب خود را به ثمن بخس فروخته، عروسک نمایشنامه انتخاباتی یک جریان سیاسی شوند.

وی با بیان اینکه در یک مراسم رسمی و در حضور رئیس دولت که متولی اصلی ترویج حجاب و عفاف است، بدحجابی را ترویج می کنند، ادامه داد: چرا همزمان رئیس دولت، گرای مذاکره مستقیم با  شیطان بزرگ را می دهد تا افکار عمومی از تمرکز بر مذاکرات قبلیِ منجر به خسارت محض برجام منحرف شود.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه در همایش دستاورد های دولت در توسعه زیرساخت‌های روستایی، نباید راه را اشتباه رفت و شأنیت استوانه های خانواده و تولید را زیر سؤال ببریم، اظهار کرد: زنان روستایی عروسک بازی جریان های انتخاباتی نیستند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه با این حال تنها پنج روز از تاکید رهبر انقلاب در دیدار با هیئت دولت درباره اولویت رعایت حجاب از سوی دستگاه‌های دولتی و حکومتی و مدیران و پرهیز از حاشیه سازی می‌گذرد، افزود: اگر مردم ملزم به رعایت حجاب و قانون حجاب هستند، مسئولین ما به مراتب اولی باید وظایف خود را در قبال حجاب، طبق قانون انجام بدهند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به اینکه تصاویر نابهنجاری که از حجاب‌های نمادین زنان حاضر در همایش توسعه روستایی دولت منتشر شده، قطعا مصداق توهین به روستانشینان غیرتمند و مؤمن ایران اسلامی است.

وی در پایان گفت: زنان عفیف و محجوب روستایی ایران، نماد ایستادگی بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی‌اند، نه ویترین توهمات فرهنگی لیبرال‌های نفوذی!

همایش پرحاشیه!!

گفتنی است، همایش ارائه دستاوردهای دولت در توسعه زیرساخت های روستایی، روز چهارم شهریور با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، در سالن سران برگزار شد.

این همایش به دلیل حضور بانوان بدحجاب با حواشی همراه بود، به طوری که پس از پایان مراسم، عکس‌های آن موجی از انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پاکدامن IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
    0 0
    سلام واقعا که شرم و حیا چیز خوبیه ... باور نکردنی است با ریختن این همه خون شهید دارند رو به کجا می رن؟
  • مرتضی FR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
    0 0
    چندوقت پیش اخوندی میگفت چه اتفاقی افتاده است اخوندها فحش میدن ..فکر کنم گوینده این سخنان مسوولش هست