پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
نماز جمعه همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: پس از انتقام سپاه پاسداران، نوبت انتقام سخت مردم است که باید با حضور پرشور خود در انتخابات سیلی محکم تری به دشمن بزنند و با انتخاب افراد اصلح و انقلابی راه سردار سلیمانی ها را ادامه دار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، خاطر نشان کرد: امروز نیاز داریم که جامعه اسلامی توجه بیشتری به عترت و اهل بیت(ع) داشته باشد.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی، اظهار داشت: این حضور بی نظیر مردم، توجه سراسر دنیا را به کشور معطوف کرد و مردم با حضور خود پاسخی روشن و محکم به استکبار جهانی دادند.

امام جمعه همدان به ویژگی های شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: سپهبد سلیمانی در همه عرصه‌ها از فرهنگ تا جهاد و مقاومت و امداد رسانی به مردم در صحنه حضور داشت.

وی با تاکید بر اینکه باید بنیه نظامی خود را بیشتر از گذشته تقویت کنیم، ابراز داشت: مذاکره زمانی پیش می‌رود که پشتوانه های نظامی کشور نیز تقویت شود و لذا مذاکره به تنهایی نمی تواند امنیت کشور را حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: اگر «سلیمانی‌ها» ضعیف شوند، «ظریف‌ها» هم تضعیف خواهند شد، بنابراین این دو را در کنار هم نیاز داریم.

وی، شهید سلیمانی را طلایه‌دار مبارزه با تروریسم عنوان کرد و گفت: آمریکا با این اقدام تروریستی خود بار دیگر ثابت کرد که پیوندی با داعش دارد و به جبهه مقابل داعش حمله می‌کند و بر خلاف همه قوانین بین المللی مهمان رسمی یک کشور را به شهادت رساند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برجام، یادآور شد: آمریکا نشان داده است که قابل اعتماد نیست، اما باز هم برخی از سیاسیون هنوز به مذاکره و موضوعاتی مثل  FATF دلخوش هستند.

وی حضور مردم در مراسم های سردار سلیمانی را تاکید بر استمرار و پویایی انقلاب دانست و گفت: البته این حضور به معنای نبود مشکلات اقتصادی در کشور نیست؛ بنابراین باید دولتمردان قدر این مردم را بدانند و باتلاش خود به این مشکلات پایان دهند.

امام جمعه همدان با تقدیر از عملکرد سپاه پاسداران در سیلی که به آمریکا زد، یادآور شد: پس از انتقام سپاه پاسداران، نوبت انتقام سخت مردم است، که باید با حضور پرشور خود در انتخابات سیلی محکمتری به دشمن بزنند و با انتخاب افراد اصلح و انقلابی راه سردار سلیمانی ها را ادامه دار کنند.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که تلفات خود را مخفی کند، اما اخبار موجود حاکی از کشته شدن ۳۰۰ نفر در این حمله دارد، اما با تمام این تفاسیر، موضوعی که مهم است، شکسته شدن هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه هیچ کشوری نمی تواند آمریکا را تهدید کند، اما جمهوری اسلامی ایران، نه تنها تهدید کرد، بلکه به وعده صادق خود نیز عمل کرد.

وی در پایان با تشکر از حضور چند ده هزار نفری مردم همدان در تجمع میدان امام خمینی(ره) در بزرگداشت سپهبد سلیمانی، خاطر نشان کرد: مسئولان استان باید شرایط حضور مردم در این تجمعات را تسهیل کنند و لذا امیدواریم در مراسم های آتی شاهد این اتفاق باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha