یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
برگزاري مراسم شردار سليماني در مدرسه حضرت آمنه(س) فريدونكنار

حوزه/ موسس مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) فریدونکنار، شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست که موجب انسجام بیشتر مردم ایران و منطقه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام نیکزاد، موسس مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) فریدونکنار در جمع طلاب این مدرسه به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: تسلیت گفتن برای آرامش دل افراد است و ما به تاسی از حضرت امام(رحمت الله علیه) که در شهادت شهید مطهری به خاطر داشتن چنین فرزندی به اسلام تبریک گفتند، ما نیز شهادت سردار سلیمانی را به امام و رهبری تبریک می گوییم، چرا که این شهادت حاصل پرورش در مکتب امام و رهبری است.

موسس مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) فریدونکنار، شهادت را آرزوی انبیاء و ائمه معصومین(علیهم السلام) دانست و تصریح کرد: امام علی (علیه السلام) در بیان گهربارشان بارها کشته شدن با هزاران شمشیر را آرزو می کند و طلب چنین شهادتی آرزوی  سردار سلیمانی و کاظمی ها بوده و به آن رسیدند.

وی افزود: شهید سلیمانی حیات طیبه ای داشتند و تمام سعی ایشان در طول زندگی این بود که  فرهنگ مقاومت را  در منطقه نهادینه کند تا مردم  در خانه خود مورد هجمه دشمن قرار نگیرند، چرا که به فرموده امیرالمونین(علیه السلام)،هیچ قومی در خانه خود مورد حمله قرار نگرفت مگر این که ذلیل شد.

موسس مدرسه علمیه حضرت آمنه(سلام الله علیها) فریدونکنار با اشاره به شهادت سردار سلیمانی که سبب انسجام گروه های سیاسی داخلی و وحدت بین مردم بعد از واقعه آبان ۹۸ شد، اظهار کرد: وقتی خون شاگرد مکتب اباعبدلله الحسین (ع) این گونه غوغا می کند، در می یابیم که چگونه خون امام حسین(علیه السلام) درخت اسلام را آبیاری می کند.

وی تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است تا به ما بفهمانند که صحنه گردان اصلی این انقلاب مولایمان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند.

نیکزاد در پایان خاطر نشان کرد: شهادت سردار سلیمانی از الطاف بزرگ الهی است که خون پاک ایشان و همرزمانشان سبب انسجام بیشتر مردم ایران، وحدت بیشتر کشور ایران و منطقه به ویژه عراق، اثبات حقانیت ایران و باطل بودن نقشه های آمریکا و ایادی آن شد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha