چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل را به عنوان معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان،، خانم حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل را به عنوان معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور تبریک گفت.

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مجتبی فاضل زیدعزه

معاون محترم آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور

سلام علیکم

با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

 رجای واثق داریم که انتخاب هوشمندانه شما در این مسئولیت بس خطیر، نوید بخشِ رشد و تعالی روزافزون به همراه نشاط و شادابی حوزه های علمیه خواهران باشد.

امید است در سایه الطاف لایزال الهی و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و عنایت به سیره امام عظیم الشأن رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبریمدظله العالی در تعالی بانوان و حوزه های علمیه خواهران و مدیریت اثربخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه نسوان -این قشر تاثیرگذار در جامعه که می تواند ملتی را به قله های رفیع تکامل و بالعکس هبوط از هیمنه انسانیت رساند- و اعتلای اهداف والای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم موید و منصور باشید.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ضمن تبریک مجدد و آرزوی، تداوم تعالی و توفیق، سعادت و سیادت جنابعالی از درگاه حضرت سبحان، برای روح بلند سرکار خانم داودی غفران و رضوان الهی و حشر با ائمه اطهار (علیهم السلام) مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha