چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حسینی کاشانی

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: در گذشته فرایند صدور مجوز به صورت دستی و با صرف زمانی طولانی انجام می‌شد ولی اکنون به صورت الکترونیکی و در مدت زمانی کمتر از گذشته انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید موسی حسینی کاشانی در جلسه راهبردی و توسعه مدیریت استان قم که امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد با اشاره به فواید توسعه خدمت‌رسانی الکترونیک در سطح جامعه عنوان کرد: سالانه حدود 10 هزار مجوز کتاب در استان قم صادر می‌شود که در گذشته فرایند صدور مجوز به صورت دستی و با صرف زمانی طولانی انجام می‌شد ولی اکنون به صورت الکترونیکی و در مدت زمانی کمتر از گذشته انجام می‌شود.

وی افزود: تکلیف دستگاه‌های دولتی درحوزه دولت الکترونیک در قالب شاخصه‌های جشنواره رجایی تعیین و در مجموع ۱۱۲ خدمت زیر مجموعه وزارت ارشاد به منظور الکترونیکی کردن خدمات شناسایی شده‌است.

حسینی کاشانی با بیان اینکه در گام نخست مجموع ادارات کل‌ ارشاد در سراسر کشور موظف به الکترونیکی کردن ۱۹ خدمت شده‌اند اضافه کرد: تاکنون 15 خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت تکمیل زیر ساخت‌ها در راستای بهبود خدمت‌رسانی الکترونیک در کشور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در زمینه حوزه الکترونیکی کردن خدمات دولت تمرکز این برنامه‌ها در وزارتخانه‌ها است و ضروری است به منظور بهبود ارائه خدمات در استان‌ها زیرساخت‌ها تکمیل شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha