شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین ملکی معاون تهذیب حوزه های علمیه

حوزه/ در طول این۴۰ سال حوزه های علمیه در عرصه تولید علمی فعالیت های خوب فکری و پژوهشی داشته اند به طوری که اگر این تولیدات علمی را در نظر بگیریم به اندازه کل دوران غیبت تا انقلاب است.

 حجت الاسلام والمسلمین ملکی گفت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی رهبر انقلاب به عنوان«جهش تولید»، گفت: از سالهای قبل رهبر انقلاب بر این مسئله تولید تأکید کردند و این موضوع مورد توجه ایشان بوده و فرمودند مردم تولید داخلی را بخرند تا تولید کنندگان با اعتماد شوند.

 معاون تهذیب حوزه های علمیه با بیان این که در بحث کرونا، کشورما نسبت به کشورهای دیگر قوی تر ظاهر شد، افزود: در این مدت کشور با مقاومت در مراحل مختلف نشان داد می تواند در بحث اقتصاد هم به مرحله ای خوبی برسد و این امر زمانی محقق می شود که در بحث اقتصاد به جهش تولید برسیم.

وی با بیان این که حوزه های علمیه و مراکز علمی می توانند نقش مهمی در بحث جهش تولید از طریق همکاری و تشویق تولید کنندگان ایفاء کنند، گفت: اصلی ترین نقش حوزه های علمیه در بحث «جهش تولید»، تولید علم است.

این کارشناس مسائل مذهبی اظهار داشت: در طول این۴۰ سال حوزه های علمیه در عرصه تولید علمی فعالیت های خوب فکری و پژوهشی داشته اند به طوری که اگر این تولیدات علمی را در نظر بگیریم به انداز کل دوران غیبت تا انقلاب است.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha