یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
رادیو ایران

حوزه / ویژه برنامه «عشق است و آتش و خون» برای نهمین سال متوالی در ایام سوگواری سالار شهیدان از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از شبکه رادیویی ایران، همه گیری ویروس کرونا در ماه‌های گذشته، بسیاری از رخدادها و گردهمایی‌های فرهنگی مذهبی را تحت الشعاع خود قرار داده است. از این رو رادیو ایران برای تقویت تعامل با مخاطبان خود، از طریق حسینیه رادیو ایران کمک به برپایی هر چه بهتر عزاداری محرم می‌کند.
محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران درباره حال و هوای محرم در رادیو ایران گفت: محرم فرصتی برای معرفت افزایی مخاطب نسبت به قیام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام است. رادیو رسانه‌ای است که مخاطبین پایدار و فرهیخته‌ای دارد.

وی افزود: امسال با توجه به همه گیری ویروس کرونا  ماموریت اصلی ما در رادیو ایران معرفت افزایی و افزایش بینش مخاطبین نسبت به مسائل دینی است و عمق بخشیدن به معرفت مخاطب باشد.
«حسین معصومی» که سابقه درخشانی در جشنواره های رادیویی دارد به عنوان تهیه‌کننده برنامه  «عشق است و آتش وخون» گفت: امسال محور موضوعی این برنامه «سبک زندگی حسینی» و «سیرۂ حسینی» است.
وی ادامه داد: مستند روایی پیرغلامان حسینی، روزشمار کربلا ،سفرنامۀ عشق (واگویه‎های زائران کربلا) و شعرخوانی شاعران آیینی ازبخش های مختلف برنامه است. همچنین حجت الاسلام محمد سعیدی، حجت‌الاسلام سید حسین هاشمی‎نژاد، حجت‌الاسلام سید مصطفی میرلوحی و حجت‌الاسلام امین کثیری از کارشناسان این برنامه هستند.
ویژه برنامه «عشق است و آتش وخون» از ۶ شهریور ماه به تهیه‌کنندگی حسین معصومی و اجرای حامد نجم الهدی، و مهرناز فقیهی و با حضور مهدی رستمی و محمد محمدی نصرآبادی بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha