چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 918334
۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
رادیو تهران

حوزه / حجت الاسلام ابوترابی فرد امام موقت تهران، جمعه ۲۱ شهریور مهمان برنامه «در ساحت حضور» از رادیو تهران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، احمد برمر تهیه‌کننده برنامه «در ساحت حضور» با اعلام این خبر گفت: رادیو تهران سال‌های متمادی انعکاس برگزاری مراسم نماز جمعه تهران را بر عهده داشته است و در حال حاضر در شرایطی که امکان برگزاری این مراسم امکان پذیر نیست، برنامه به گفت‌وگو با ائمه جماعت و شخصیت‌های مهم کشوری اختصاص یافته است تا در همان ساعت برگزاری مراسم نماز جمعه، خلاصه ای از خطبه اول و دوم تقدیم مخاطبان شود. حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران جمعه مهمان برنامه «در ساحت حضور» رادیو تهران خواهد بود. درضمن حجت‌الاسلام سید غدیر هاشمی کاشانی با بیان احکام شرعی روز همراه مخاطبان است.

وی افزود: ارتباط زنده با حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و سخنان ایشان در پاسخ به سوال مجری برنامه که اگر بنا بود نماز جمعه بجنورد را اقامه کنند در خطبه‌ها چه می‌گفتند ؟!  پیش بینی شده است. در ادامه برنامه ارتباط زنده با یکی از ائمه جمعه شهرستان های استان تهران که نماز اقامه نمی شود و ارتباط زنده با مسئول ستاد نماز جمعه یکی از شهرستانهای استان تهران و ارائه گزارش اقامه نماز از دیگر بخش های برنامه در ساحت حضور است.

هر هفته در برنامه در ساحت حضور از ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۴:۳۰ ارتباط با ائمه محترم کشور، ائمه موقت شهر تهران و ائمه جمعه شهرستان های استان تهران را از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز دریافت کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha