چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کتاب اتوپیا، دستوپیا و دولت کریمه مهدوی

حوزه/ کتاب «اتوپیا، دستوپیا و دولت کریمه مهدوی» پرسش از حوزه‌های فرهنگی و تمدنی سابق و لاحق و سنجش میزان تطابق هر حوزه با خاستگاه فطری و باطنی انسان‌ها و دریافت‌های وحیانی انبیای الهی، باب خاصی را در حوزه مطالعات فرهنگی می‌گشاید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در طول تاریخ حضور بشر بر جغرافیای زمین، حوزه‌های فرهنگی و تمدنی بسیاری وابسته به دریافت‌های دینی، اسطوره‌ای و فلسفی از هستی شکل گرفته و شهرهایی بی‌شمار برکشیده شده‌اند و با مجموعه‌ای از مناسبات و معاملات مادی که به نحوه بودن و زیستن انسان‌های هم عصر معنی بخشیده و به آنها جهت داده‌اند.

پرسش از حوزه‌های فرهنگی و تمدنی سابق و لاحق و سنجش میزان تطابق هر حوزه با خاستگاه فطری و باطنی انسان‌ها و دریافت‌های وحیانی انبیای الهی، باب خاصی را در حوزه مطالعات فرهنگی می‌گشاید.

کتاب «اتوپیا، دستوپیا و دولت کریمه مهدوی» سعی در پرده‌برداری از این مسئله پنهان شده در آرزوها و امیدها، نمایش موقعیت ساکنان ویران شهرها و بیان میزان انطباق دولت طیبه مهدوی با خاستگاه باطنی و مغفول فرزندان انسان را دارد.

این کتاب که به قلم اسماعیل شفیعی سروستانی می باشد به قیمت ۳۵ هزار تومان توسط انتشارات موعود عصر به چاپ رسیده و نسخه چاپی آن از طریق سایت یاران شاپ به نشانی yaranshop.ir قابل تهیه است.

نسخه الکترونیکی این اثر نیز از طریق اپلیکیشن های طاقچه، فراکتاب و کتابراه با قیمت پایین تر برای علاقه مندان قابل تهیه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha