سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
تصاویر/فعالیتهای جهادی مرکز نیکوکاری  شهید نبی لو مسجد امام سجاد پردیسان
این عکس آرشیوی است

حوزه/ حجت‌الاسلام حیدری نژاد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های چندگانه مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان خرمشهر در ایام کرونا و تعطیلی کلاس‌های درس پرداخت.

حجت‌الاسلام رضا حیدری نژاد، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، با اشاره زمان تأسیس قرارگاه جهادی مدرسه علمیه امام صادق(ع)، اظهار داشت: قرارگاه جهادی مدرسه علمیه به شکل رسمی در جریان سیل ۹۸ تأسیس شد؛ اما قبل از آن نیز در زمینه کمک به نیازمندان و توزیع اقلام غذایی میان مردم مشغول بود.

وی افزود: در جریان سیل ۹۸ قرارگاه جهادی مدرسه اقدامات خوبی از قبیل احداث سیل بند، پخت و توزیع غذا و کمک به خانواده‌های سیل‌زده به انجام رساند.

حجت‌الاسلام حیدری نژاد، به بیان فعالیت‌های قرارگاه جهاد مدرسه علمیه امام صادق(ع) در زمینه مبارزه با کرونا پرداخت و گفت: با شروع بیماری کرونا و همه‌گیری آن، قرارگاه جهادی مدرسه علمیه احساس نیاز کرده و فعالیت‌های گسترده‌ای از قبیل ضدعفونی کردن اماکن جمعیتی، تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی به نیازمندان انجام داد.

وی در ادامه به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: در ابتدا کلاس‌ها به‌صورت حضوری ولی در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شد اما در ادامه با بحرانی‌تر شدن اوضاع، تصمیم بر این شد که همه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری و با نظارت بیشتر اساتید برگزار شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر، افزود: البته در هرماه یک جلسه به‌صورت حضوری جهت رفع اشکال و ارائه گزارشات درسی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری نژاد، در پایان گفت: مدرسه در زمینه اعزام مبلغ فعالیت‌های خوبی داشته و به تمام مساجد شهر مبلغ اعزام کرده است؛ همچنین از طریق فضای مجازی با راه‌اندازی کانال‌هایی در پیام‌رسان ایتا پاسخگوی سؤالات شرعی و شبهات اعتقادی مردم هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha