پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
خیرین مدرسه ساز

حوزه/ برنامه «ما ایرانی ها»از فعالیت های خیرخواهانه خود در زمینه مدرسه سازی و آموزش برای مخاطبان روایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب ۱۶ آذر ساعت ۲۲ میزبان " مجید پیروزان " مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران است که از فعالیت های خیرخواهانه خود در زمینه مدرسه سازی و آموزش برای مخاطبان روایت می کند.

«مجید پیروزان» در این قسمت از برنامه، از نحوه آغاز فعالیت های خیرخواهانه خود در زمینه مدرسه سازی و حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل صحبت می کند.

این گزارش می افزاید: این خیر مدرسه ساز با تاکید بر هدف از خلقت انسان، تکامل نفس و صعود او به مراتب بالای انسانیت است، معتقد است احداث مدرسه در مناطق محروم بستری را برای رشد، شکوفایی و سربلندی دانش آموزان مناطق کم برخوردار فراهم می کند که چیزی جز هدف خلقت انسان نیست.

بر اساس این گزارش، زینب امینی، مدیرمدرسه خیرساز حاج حسین همراه مهمان برنامه  نیز به مشکلات فعالیت های نیکوکارانه در حوزه آموزش می پردازد.

این گزارش حاکیست، برنامه  ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ و پنجشنبه وجمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha