دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام حسن بابانژاد

مدیر مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت گفت: نگاه اصلی ما این است که بتوانیم کارهای موفقی را که می‌توان در مقابله با کرونا انجام داد و تجربه هم شده و ایده آن وجود دارد به امامان محلات برسانیم.

حجت‌الاسلام حسن بابا نژاد،‌ مدیر مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فعالیت‌های این مرکز در عملیات شهید سلیمانی گفت: وظیفه ما توانمندسازی و پشتیبانی از امامان محلات است و طبیعتاً نسبت به موضوع کرونا که با آن درگیر هستیم و تکلیف شده، تمرکز کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: نگاه اولیه و اصلی ما این است که بتوانیم کارهای موفقی را که می‌توان در مقابله با کرونا انجام داد و تجربه هم شده و ایده آن وجود دارد به امامان محلات برسانیم.

حجت‌الاسلام بابا نژاد اظهار داشت: با توجه به این‌که در بخش ایده‌ها، بسیاری از ایده‌ها مکتوب و تدوین نشده است،‌ به تجربه نگاری ایده‌ها پرداختیم.

وی ادامه داد: در بحث تجربه نگاری به ایده‌هایی پرداخته‌ایم که بر عرصه اجتماعی تأثیرگذار است و بر توانمندی، انگیزه بخشی و جرأت اقدام امامان می‌افزاید.

مدیر مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت خاطر نشان کرد: نزدیک به ۴۰ نفر از طلابی که در عرصه‌های مختلف اجتماعی ایده‌های تأثیرگذار داشته‌اند دعوت شده و تجربیات آنان در قالب قطعات کوتاه صوتی و تصویری خروجی گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای ایده‌ها و مشاوره به امامان، صاحبان ایده جزو سر لیست مشاوره قرارگرفته‌اند، برای دوری از موازی کاری افراد دیگری که ایده مشابه دارند، دعوت نشده‌اند اما می‌توانند در بحث مشاوره به ما کمک کنند.

حجت‌الاسلام بابا نژاد بیان داشت: افرادی که ایده خود را ثبت یا تدوین نکرده‌اند اما محصولاتی مشابه با ایده‌های تجربه نگاری شده دارند، می‌توانند در بحث مشاوره به ما کمک کنند.

وی در پایان گفت: ایده‌های مورد استفاده باید به درد میدان بخورد و اجرایی و عملیاتی باشد و همه جوانب آن در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha