یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
فراخوان

حوزه/ سایت پیشخوان حوزه‌های علمیه جهت ثبت نام حافظین محترم قرآن کریم از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ لغایت۱۳۹۹/۱۲/۱۰ فعال خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن کریم و همچنین تکریم و ارج نهادن به طلاب حافظ، فراخوان ثبت اطلاعات طلاب حافظ آغاز می شود و یکی ازمهمترین اقدامات جهت رسیدن به اهداف مد نظر، شناسایی و اطلاعات لازم حافظین و علاقه مندان به این مهم است، لذا ثبت نام حافظین محترم جهت ثبت اطلاعات از طریق سایت پیشخوان حوزه‌های علمیه از تاریخ ۱/۱۰/۱۳۹۹ لغایت۱۳۹۹/۱۲/۱۰ فعال خواهد بود.

 هدف از این طرح شناسایی، برنامه ریزی ارتقاء آموزشی و انگیزشی، سرعت بخشیدن به حفظ و همچنین تکریم و حمایت های مادی و معنوی می باشد از این رو همه طلاب، اساتید، مبلغین و شاغلین روحانی حافظ قرآن و نهج البلاغه در هر سطحی از محفوظات و همچنین کسانی که علاقه و متقاضی امر حفظ هستند می توانند با انتخاب گزینه مربوطه در این طرح ثبت نام نمایند.

خاطر نشان می شود: اهداف و مزایای این طرح عبارتست از شناسایی حافظین، برنامه ارتقاء آموزشی و انگیزشی، سرعت بخشیدن به حفظ برای متقاضیان و  تکریم و حمایت های مادی و معنوی.

طلاب، اساتید، مبلغین و شاغلین روحانی می توانند ثبت اطلاعات نمایند:

۱. حافظین قرآن کریم: از ۱ تا ۳۰ جزء

۲. حافظین نهج البلاغه: ثلث، نصف و کل

گفتنی است: همه شرکت کنندگان جهت بهره بری از اخبار، برنامه ها و آموزش‌های قرآن و نهج البلاغه می تواند به تفکیک رسته در دو کانال حافظین قرآن و نهج البلاغه https://eitaa.com/mqh_hafez  و کانال علاقه‌مندان به حفظ ۱۱۴https://eitaa.com/mqh_hafez  عضو شوند.                  
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید امین جلالی IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    4 1
    تا الان چکار کردین برای حافظان ، بخدا دوستم عربستانی بود بمحض حافظ کل شد برگشت کشورش یک خونه ، ماشین و امکانات و هدایا بهش دادن ، اونم هموطناش نه دولت ، حالا ببین ما در ایران شیعی چکار کردیم با مهجوریت قران
  • سید IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 1
    فقط حرف می زنن . ما می خواهیم از حافظین حمایت کنیم ...! نه حوزه نه دانشگاه نه آموزش و پرورش هیچ کار نمی کنن . یه لیسانس می خوان به حافط بدن ، ...
  • طلبه حافظ IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    متاسفانه هنوز وضعیت آزمون حافظین برنامه ریزی درستی نداره چه برسه به حمایتها
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    آقایون خیلی محترم، این سایت که گفتید برای ثبت نام مراجعه کنیم ، فعال نیست. !
    • &&& IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      0 0
      درست می فرماییند سایت برای ثبت نام متأسفانه فعال نیست.