سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
تصاویر/فعالیتهای جهادی مرکز نیکوکاری  شهید نبی لو مسجد امام سجاد پردیسان
عکس تزئینی

حوزه/ حجت‌الاسلام حیدری، به برخی از اقدامات جهادی مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) سوسنگرد اشاره کرد و گفت: «توزیع دو هزار بسته‌ کمک معیشتی میان نیازمندان»، «توزیع غذا در سه مرحله»، «کمک نقدی هفتصد میلیون ریالی به خانواده‌های نیازمند» و «تقسیم ۱۷۰ کیسه آرد بین خانواده‌ها» از جمله اقدامات عالم‌المنعفه مدرسه علمیه شهرستان سوسنگرد می‌باشد.

حجت‌الاسلام احمد حیدری، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع)شهرستان سوسنگرد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به بیان فعالیت‌های قرارگاه جهادی سردار سلیمانی مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع)، پرداخت و بیان کرد: «ضدعفونی کردن مساجد و حسینیه‌ها»، «توزیع دو هزار بسته‌ کمک معیشتی میان نیازمندان»، «توزیع غذا در سه مرحله»، «کمک نقدی هفتصد میلیون ریالی به خانواده‌های نیازمند»، «سرویس کولرها و گاز گیری آن‌ها در تابستان»، و «تقسیم ۱۷۰ کیسه آرد بین خانواده‌ها» از جمله فعالیت‌های جهادی این قرارگاه است.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع)، در ادامه به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: کلاس‌های طلاب پایه‌یک تا چهار به‌صورت حضوری ولی در فضاهای باز یا فضاهای بسته بزرگ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و کلاس‌های بقیه پایه‌ها به‌صورت غیرحضوری است.

وی ادامه داد: امتحانات طلاب به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و همچنین همه‌ی طلاب موظف به ارائه خلاصه‌نویسی و مقاله هستند.

حجت‌الاسلام احمد حیدری، از تبلیغ طلاب متخصص در فضای مجازی خبر داد و اذعان داشت: برای طلاب مدرسه، دوره‌های تخصصی پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات دینی برگزارشده و طلاب فارغ‌التحصیل در این دوره‌ها به‌صورت گروهی مشغول تبلیغ در فضای مجازی باشند.

وی در پایان گفت: در حال انجام کارهای مقدماتی برای برگزاری یک دوره تخصصی خطابه برای خطباء منطقه هستیم و ان‌شاءالله به‌زودی این دوره را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha