جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
بازرسی

حوزه/ حجت‌الاسلام درویشیان، عدم تعهد برخی از سرمایه گذاران واحدها را منجر به تملک واحد توسط بانک دانست و افزود: تلاش می‌کنیم تا آنجا که امکان دارد به واحد تولیدی مالک برگردد و اگر امکان برگشت نبود، بانک ها می‌بایست آن را فعال کنند و نباید سرمایه ملی راکد بماند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت‌الاسلام حسن درویشیان، امروز در بازدید از واحدهای نیمه فعال شهرک صنعتی یاسوج، اظهار داشت: یکی از اهداف سفرهای استانی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد است.

رئیس سازمان بازرسی کشور ادامه داد: واحدهای تولیدی سرمایه ملی است و فعال شدن آنها باعث افزایش اشتغال و بهره‌وری خواهد شد.

این مقام قضایی گافزود: تولید باتری از واحدهایی بود که در این شهرک بازدید داشتیم این واحد از سال ۹۴به تملک بانک درآمده و برای پیگیری آن اقدامی صورت نگرفته است.

وی اظهار کرد: سردخانه نیمه کاره از دیگر واحدهایی است که سالها پیش باید بهره‌برداری می‌شد، اما نیمه تمام ماند.

رئیس سازمان بازرسی کشور با اشاره به ظرفیت تولید محصولات کشاورزی استان، گفت: راه‌اندازی این سردخانه از نیازهای ضروری است و باید پیگیری شود.

حجت‌الاسلام درویشیان، عدم تعهد برخی از سرمایه گذاران واحدها را منجر به تملک واحد توسط بانک دانست و افزود: تلاش می‌کنیم تا آنجا که امکان دارد به واحد تولیدی مالک برگردد و اگر امکان برگشت نبود، بانک ها می‌بایست آن را فعال کنند و نباید سرمایه ملی راکد بماند.

این مقام قضائی با بیان اینکه علل راکد بودن و اینکه چه اقدامی باید انجام شود، پیگیری خواهد شد، ادامه داد:  هر گونه کوتاهی و قصوری از ناحیه متولیان دستگاه‌های اجرایی باشد حتما به عنوان ترک فعل برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha