جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
سرهنگ مهدی کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم گفت: نهضت راه‌اندازی پروژه‌های خدمات‌رسانی سپاه استان قم در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه سرهنگ مهدی کبیری پور در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های خدمات‌رسانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و روز پاسدار اظهار داشت: افتخار داشتیم که به مدد الهی و همت جهادگران و بسیجیان ناحیه شهرستان قم ۲۲ پروژه خدمت‌رسانی محلات قم را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: ۱۳ کارگاه خیاطی، یک کارگاه صندل دوزی، یک کارگاه قالی‌بافی، یک سالن ورزشی، ۴ مرکز تحکیم خانواده و سبک زندگی و ۲ پاتوق حجاب در این مراسم افتتاح شد.

کبیری پور تمرکز بر روی تولید و اشتغال را موردتوجه قرارداد و افزود: این کارگاه‌ها با هدف اشتغال‌زایی پایدار و سوق دادن جوانان و خانواده به‌سوی تولید مورد بهره برداری قرار گرفت تا در ادامه مسیر آسیب‌های محلات را کاهش دهیم.

وی بیان داشت: نهضت راه‌اندازی پروژه‌های خدمات‌رسانی سپاه استان قم در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت و در واقع هدف رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی شهروندان است که با استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری‌های سایر ادارات و نهادهای استان در این مسیر محکم‌تر از قبل گام برخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha