چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
شهدای گمنام

مسئولین استان همدان با خانواده شهدای سربازان گمنام به مناسبت فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف با تعدادی از خانواده شهدای گمنام دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان همدان،  صبح امروز مسئولین اداره اطلاعات استان همدان به همراه نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف با تعدادی از خانواده شهدای گمنام دیدار کردند.

حمیدرضاحاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین  در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، اظهار کرد: امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را مرهون جان‌فشانی سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و شهیدان هستیم.

 وی تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

حاحی‌بابایی ادامه داد: باید در مقام عمل قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده آنها یاد و خاطره‌ آنان را گرامی داریم؛ تجلیل عملی از شهدا و خانواده آن‌ها به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است.

در ادامه مجید صفدریان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت ولی عصر( عج) و هفته سربازان گمنام ، با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

وی، ایثارگری‌های مادران گرانقدر شهدای گمنام را قابل تقدیر دانست و افزود: ت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است و خانواده شهدا نیز در این اجر عظیم شریک هستند.

لازم به ذکر است که تاکنون وزارت اطلاعات قریب به ۲۵۰ شهید در سراسر کشور در راستای ایجاد امنیت پایدار تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha