جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 952840
۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۵
صفحه مجازی ابوالفضل محمودزاده

حوزه/ چند باری لابلای صحبت‌های دوستان جوان شنیدم که ما فکر می‌کردیم شیعه‌ها همشون به بزرگان ما فحش میدن و قمه می‌زنند و قرآن و نماز و مسائل دینیتون هم با ما فرق داره!

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام ابوالفضل محمودزاده با انتشار تصاویری از اردویی جهادی در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

یکی از دستاوردهای مهم اردوی جهادی برای ما زندگی کردن همراه با رفاقت با اقوام مختلف کشور و استان ماست که ثمرات معنوی زیادی داره.

مثلا چند ماهی که در سرپل ذهاب کرمانشاه در کنار چادرهای مردم زلزله زده در چادری مستقر بودیم، هم ما بعنوان نیروهای جهادی مهمان و هم مردم حادثه دیده بعنوان میزبان در خلال فعالیت‌ها کلی با هم گفتگو می‌کردیم و با زوایای مختلف دینی و مذهبی، فرهنگ‌ها و آداب و رسوم یکدیگه آشنا می‌شدیم.

یا مثلا چند ماهی که در آق قلا بخاطر سیل مستقر بودیم، چقدر رفیق به رفقای ترکمن و اهل‌سنت ما اضافه شد.

جالبه که بعد مدتی برای بچه‌های ما و مردم منطقه که باهاشون ارتباط بیشتری می‌گیریم این مسئله حل میشه که ما چقدر به هم نزدیکیم.

مثلا روزهای اول وقتی در نمازهای هم شرکت می‌کنیم. بچه های تازه وارد که سن پایین‌تری دارند می‌پرسند مگر اونا هم نماز و قرآن می‌خوانند!

دقیقا طرف مقابل هم همینطور؛ چند باری لابلای صحبت‌های دوستان جوان شنیدم که ما فکر می‌کردیم شیعه‌ها همشون به بزرگان ما فحش میدن و قمه می‌زنند و قرآن و نماز و مسائل دینیتون هم با ما فرق داره!

تیم، گروه یا یک مجموعه‌ی جهادی که می‌خواد در مناطق مختلف فعالیت کنه باید حواسش رو جمع کنه که تنش ایجاد نکنه بلعکس به هر روش ممکن دل‌ها رو به هم نزدیک کنند.

خدا رو شاهد می‌گیرم که تا امروز برخلاف همه اون چیزهایی که دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران می‌گن، هیچ فعالیت و اقدامی رو با هدف تبلیغ تفکرات و مذهب خودم انجام ندادم و هر کاری که کردیم فقط بخاطر شادی دل محرومین کشورم و به تبعش رهبری عزیز و امام عصر و خود خدا بوده.

خلاصه اردوهای جهادی برای خودشون یک پا تقریب مذاهبی هستند که باید براشون برنامه داشت و قدرشون رو دونست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha