پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تحریف

حوزه/ کتاب "تحریف واقعیت" با محوریت بررسی و تبیین واقعیت‌های انکار ناپذیر نبرد هشت ساله در دفاع مقدس از سوی انتشارات شهیدکاظمی به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این کتاب به قلم سید حسن منتظرین در قطع رقعی و ۱۷۶ صفحه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر شده و نویسنده در آن ضمن آشنا نمودن مخاطب با مبانی معرفتی جوانان افتخار آفرین دوران دفاع مقدس، ایده های نابی را مطرح می کند که توجه به آن موجب می شود تا جوانان سلحشور دست از زندگی شیرین‌شان شسته و میدان خون و حماسه را برگزینند.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: "امام خمینی «ره» مبنای اراده و انگیزه‌های فرزندان مجاهدش را چنین تبیین فرمود: جنگ امروز ما، جنگ با عراق و اسرائیل نیست. جنگ ما جنگ با عربستان و شیوخ خلیج فارس نیست. جنگ ما جنگ با مصر و اردن و مراکش نیست. جنگ ما جنگ با ابرقدرت‌های شرق و غرب نیست. جنگ ما جنگ مکتب ماست علیه تمامی ظلم و جور. جنگ ما جنگ اسلام است علیه تمامی نابرابری‌های دنیای سرمایه‌داری کمونیزم... م. این جنگ جنگ اعتقاد است. جنگ ارزش‌های اعتقادی - انقلابی علیه دنیای کثیف زور و پول و خوشگذرانی است. جنگ ما جنگ قداست، عزّت و شرف و استقامت علیه نامردمی‌هاست. "

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha