جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضا نوری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بین ثبات سیاسی در کشور با امنیت و مشارکت حداکثری رابطه مستقیم وجود دارد، گفت: در واقع افزایش سطح مشارکت سیاسی بالا از آسیب‌پذیری کشور در مواجهه با تهدیدات داخلی و خارجی می‌کاهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست شماری از مسئولان استانی، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر همت و تشریک مساعی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

وی با اشاره به عمده‌ترین راهبردهای انقلابی و الهی جریان انقلاب در این راستا، اظهار کرد: پیگیری‌های انقلابی و جهادی در خدمت‌رسانی به مردم و تلاش مواسات محور در جهت بهبود وضعیت معیشت عمومی، مبارزه بیامان با فساد، تبعیض و تخلفات و فعال‌سازی چرخه تولید و جلوگیری از تعطیلی مراکز تولیدی و رکود بازار در راستای مبارزه با افسارگسیختگی تورم ازجمله این راهبردها است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: تقویت ایمان و معرفت دینی، تقویت بصیرت، قدرت تحلیل و حافظه تاریخی ملت و بی‌اثر کردن تحریم‌ها و داشتن دست برتر دیپلماتیک در مواجهه با غرب به‌ویژه در پرونده هسته‌ای و مقوله برجام از دیگر راهبردهای انقلابی و الهی جریان انقلاب در مسیر تحقق مشارکت حداکثری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: آنچه هر دو جریان انقلابی و ضدانقلابی را به این تکاپوی نفس‌گیر وامی‌دارد واقعیتی است که در انتخابات سی و هشتم به‌وضوح قابل‌فهم و تحلیل است و آن حقیقت و واقعیت این است که مشارکت مردمی از جلوه‌های اقتدار است.

وی با بیان اینکه بین ثبات سیاسی در کشور با امنیت و مشارکت حداکثری رابطه مستقیم وجود دارد، افزود: درواقع افزایش سطح مشارکت سیاسی بالا از آسیب‌پذیری کشور در مواجهه با تهدیدات داخلی و خارجی می‌کاهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی ادامه داد: ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب همواره با موجی از تهدیدات و تحریم‌های متنوع و پیچیده با هدف به هم زدن نظام محاسباتی مردم و مسئولان و مخدوش کردن امنیت و اقتدار ملی روبرو بوده است با این حال مشارکت مردم و ایستادگی آن‌ها موجب شده است تا نقشه‌های دشمنان با شکست روبه‌رو شود.

وی خاطرنشان کرد: پیام روشن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بی‌اثر بودن هر نوع تحریم و تهدیدی برای ایجاد انحراف فکری در توده مردم و یا دست برداشتن مردم از آرمان‌ها و اعتقاداتشان در خصوص نظام حاکم تفسیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha