چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
فرماندار

حوزه / فرماندار ویژه کاشان با اشاره به کمک ۱۵ میلیارد ریالی خیرین کاشانی در حمایت از خانواده زندانیان در سال ۹۹، گفت: این کمک ها به صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب بسته های معیشتی، هزینه های مربوط به درمان، تحصیلی و ... به خانواده زندانیان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، علی اکبر مرتضایی امروز در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان کاشان با اشاره به سابقه درخشان خیرین کاشانی در حوزه های مختلف مثل مدرسه سازی، دانشگاه سازی و ...، اظهار داشت: جای تقدیر دارد که خیرین بزرگوار کاشانی با درک شایسته و صحیح از شرایط و مشکلات خانواده زندانیان وارد این عرصه نیز شده اند.

وی با بیان اینکه حمایت از خانواده زندانیان یک امر پسندیده است، ابراز داشت: وجود خیرین بزرگوار در کاشان باعث شده است که در امور خداپسندانه اینچنینی دولت در انجام وظائف و ارائه خدمت به هموطنان عزیز سعی و جدیت بیشتری داشته باشد.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه کودکان زندانیان یکی از اقشار فراموش شده در جامعه دانست و تصریح کرد: این کودکان با توجه به محدودیت هایی که برای آنها ایجاد شده است احتیاج به توجه نهادهای حمایتی و خیرین دارند، آنان ضمن آنکه محکوم به زندگی در خانواده هایی نه چندان مطلوب هستند بلکه قدرت دفاع و حمایت از خود را ندارند و با بسیاری از مشکلات دست به گریبان هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت نیز در حمایت از این کودکان همراه و همگام با خیرین آماده هرگونه همکاری است، بیان داشت: پرورش مطلوب و شایسته کودکان متضمن ایجاد جامعه سالم برای آینده اقشار مختلف مردم در اجتماع است.

مرتضایی با اشاره به کمک ۱۵ میلیارد ریالی خیرین کاشان در حمایت از خانواده زندانیان کاشان در سال ۹۹ افزود: این کمک ها که به صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب بسته های معیشتی، هزینه های مربوط به درمان، تحصیلی و غیره به خانواده زندانیان ارائه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha