چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
زبیده قائمی فر

حوزه/معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس گفت: رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و میلاد امام مجتبی علیه‌السلام توسط طلاب مؤسسه اجرا شد.

خانم زبیده قائمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان، با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن علیه‌السلام اظهار داشت: رزمایش کمک‌های مؤمنانه با هدف مواسات و همدلی با نیازمندان در اقصی نقاط کشور برگزار شده و طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها نیز با الگوگیری از سیره کریم اهل بیت علیه‌السلام این رزمایش را در ماه مبارک رمضان تداوم دادند.

وی با اشاره به روایتی از امام علی علیه‌السلام «قلبت را در جهت رحمت نسبت به تمام مردم سوق بده»، اظهار کرد: امام حسن علیه‌السلام در این زمینه سرآمد بود و جامعه دینی خصوصا حوزه‌های علمیه نیز به پیروی از حضرت باید این مهم را به نحو احسن انجام دهند.
 
معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه(س) بندرعباس، ادامه داد: با اجرای طرحی با عنوان «سفره خدا» در این موسسه، مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان اهدا شد.

 وی از راه اندازی صندوق مهر امام رضا علیه السلام در این مرکز آموزش عالی خواهران بندرعباس خبر داد و گفت: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا با همکاری طلاب و راه‌اندازی صندوق مهربانی امام رضا علیه‌السلام بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان اهدا شده است.
 
معاون فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیهای بندرعباس تصریح کرد: تهیه بسته های معیشتی، هزینه دارو و  وام قرض الحسنه از دیگر فعالیت های صندوق مهربانی امام رضا علیه‌السلام بوده که با توجه به شرایط سخت اقتصادی و شیوع ویروس منحوس کرونا طلاب این مؤسسه آموزش عالی  به ندای رهبری لبیک گفته و عزم خود را برای همیاری به هموطنان خود جزم کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha