چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 959584
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
مولانا کلب جواد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی گفت: سالروز تخریب جنت البقیع هر سال در سراسر جهان در روز ۸ شوال برگزار می شد اما این بار به خاطر کرونا محدودیت هایی وجود دارد، بنابراین این برنامه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید کلب جواد نقوی، دبیر کل مجلس علمای هند، به مناسبت روز تخریب جنت البقیع، از همه مسلمانان درخواست کرد که یک "برنامه آنلاین" علیه تخریب قبرستان بقیع برگزار کنند تا صدای اعتراض ما به قدرت های استعماری و عربستان برسد و بازسازی جنت البقیع را آغاز کنند.

وی گفت: سالروز تخریب بقیع هر سال در سراسر جهان در روز ۸ شوال برگزار می شد که در آن اعتراضاتی علیه تجاوزات عربستان سعودی و تخریب جنت بقیع ارائه می شد اما این بار به خاطر کرونا محدودیت هایی وجود دارد، بنابراین برنامه اعتراض آمیز نیز در تاریخ ٢١ مه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

دبیر کل مجلس علمای هند همچنین به برخی نکات مهم برای "اعتراض آنلاین" اشاره کرد و افزود: به مناسبت روز تخریب بقیع، باید کلیپی هایی از سخنرانی علیه تجاوزات عربستان سعودی پخش شود. باید در گروه های واتس اپ، حساب های شخصی ، فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود نیز نشر داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha