چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
انتخابات 1400

حوزه/ ملت ایران برای تعیین سرنوشت خویش و خنثی کردن توطئه های دشمنان، با حضور گسترده در انتخابات حماسه ای دیگر خلق کرده و اتحاد خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سرگرد علیرضا نعیمی در نشست «بایدها و نبایدهای انتخابات» که با حضور کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه سعدیه خواهران رامیان برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در کشور، بیان کرد: انتخابات تجلی حضور مردم و نشان دهنده عزم، اراده و وحدت آنان برای تعیین سرنوشت کشور خویش است.

وی عدم دین شناسی و دشمن شناسی را ریشه تمام انحرافات دانست و افزود: دشمنان از شیوه های مختلف برای ضربه زدن به اسلام بهره می گیرند، لذا باید نسبت به روش های آنان شناخت و آگاهی داشته باشیم.

معاون اجتماعی سپاه پاسداران شهرستان رامیان، با اشاره به این که برخی رفع مشکلات را ارتباط با غرب می دانند، تشریح کرد: اگر قرار بود ایران با مدل و تفکر غربی پیشرفت کند، در زمان پهلوی رخ می داد، زیرا در آن دوره به اوج انحطاط فکری و فرهنگی رسید.

 نعیمی با استناد به آیه یک سوره ممتحنه «یا ایها الذین آمنوا لا تتخذوا عدوی و عدوکم أولیاء تلقون إلیهم بالموده...»، تصریح کرد: افرادی که دست دوستی به غرب می دهند، بدانند که آنان با ابراز محبت، بر شما چیره و مسلط می شوند، زیرا هدف دشمنان کناره گیری شما از دین است.

وی صداقت، عدالت و در مسیر ولایت بودن را از ویژگی های کاندیداهای ریاست جمهوری برشمرد و تاکید کرد: برای پیشرفت و آبادانی کشور و رفع مشکلات باید با آگاهی و شناخت، فرد اصلح را انتخاب کنیم.

معاون اجتماعی سپاه پاسداران شهرستان رامیان، با اشاره به روایت حضرت علی(علیه السلام) «الراضی بفعل قوم کداخل فیه معهم...»، تشریح کرد: اگر انسان شخصی را انتخاب کند که خدمات صادقانه انجام دهد، ثواب در نامه اعمال آن نیز نوشته می شود.

 نعیمی با دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، خاطرنشان کرد: ملت ایران برای تعیین سرنوشت خویش و خنثی کردن توطئه های دشمنان، با حضور گسترده در انتخابات، حماسه ای دیگر خلق کرده و اتحاد خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha