پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
زن - دختر - خواهر - ئختران - خواهران خوزستان - بانوان - طلبه خواهر
عکس تزئینی است

حوزه/ همایش «اولین انتخاب اولین تجربه» به همت مدرسه علمیه خواهران فاطمیه ملاثانی، در شهر شیبان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همایش «اولین انتخاب اولین تجربه» به همت مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی در دبیرستان طاهره شهر شیبان برگزار شد.

در این همایش خانم حمیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، ضمن تبریک دهه کرامت، به آیه ۴۹ سوره شوری «یَهَبُ لِمَنْ یَشَاءُ إِنَاثًا وَیَهَبُ لِمَنْ یَشَاءُ الذُّکُورَ» اشاره کرد و اظهارداشت: طبق این آیه «(خداوند) به هر که بخواهد دختر عطا می‌کند و به هر که بخواهد پسر می‌بخشد» اما نکته قابل توجه در این آیه تقدم نام دختر بر پسر است.

وی در ادامه خطاب به رأی اولی‌ها، آنان را ملزم به شناخت جایگاه کشور در دنیا دانست و تصریح کرد: دانش آموزان باید آگاهی لازم در خصوص جایگاه ایران و اولویت‌های این کشور بدانند؛ زیرا رأی آن‌ها در تصمیم‌گیری‌ها اثرات مثبت به همراه خواهد داشت.

حمیدی با تأکید بر اینکه دشمن در تلاش است نگاه جوانان را نسبت به آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تضعیف کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر آرای مردم بوده و این مهم را می‌توان با برگزاری انتخابات متعدد که با آرای مردم شکل می‌گیرد، دید.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه ملاثانی، در پایان اظهارداشت: باید همه رأی دهیم و اگر کسی رأی ندهد در حق خودش ظلم کرده است؛ امروز دشمنان کشور به عملکرد ملت نگاه می‌کنند اما قطعا ملت ایران با حضور حداکثری خود اهداف شوم آنان را خنثی و دین خود را به رهبر، انقلاب و شهدا، ادا می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha