شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

حوزه/ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به طرح‌های این بنیاد در کشور گفت: ساخت مسکن برای محرومان جامعه مهم‌ترین هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علیرضا تابش طی سخنانی در حاشیه آیین کلنگ‌زنی واحدهای مسکن ملی که پیش از ظهر امروز در قم اظهار داشت: امروز در حالی کلنگ ساخت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در قم بر زمین زده شد که کار شروع این واحدها از قبل شروع شده است.

وی افزود: در کنار این واحدها هم‌اکنون در قم ۷۰۰ واحد دیگر در حال آماده‌سازی برای ساخت داریم.

تابش ابراز داشت: ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی را نیز در استان قم داریم که می‌تواند نقش بسزایی در خانه‌دارشدن مردم داشته باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این‌که رئیس‌جمهور جدید نیز در دولت جدید بر روی ساخت مسکن تأکید دارند، تصریح کرد: با تمام قوت در خدمت طرح‌های مسکن هستیم که مشکلات مردم را در زمینه مسکن را حل کنیم.

وی تصریح کرد: در زمینه طرح مسکن محرومین نیز هزار واحد در حال ساخت داریم علاوه بر این ۱۵ هزار واحد روستایی در قم برای محرومان تاکنون ساخته‌ایم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برنامه‌های این بنیاد در کشور اشاره کرد و گفت: در سطح کشور عمده طرح ما طرح مسکن محرومین است که از ۱۱۰ هزار واحد،  ۶۵ هزار واحد را تکمیل و تحویل داده شد و مابقی نیز تا پایان سال به واجدین شرایط تحویل داده می‌شود.

تابش افزایش وام روستایی را مهم برشمرد و ابراز داشت: بنیاد در طرح‌های مسکن روستایی نیز سقف وام را افزایش داده و به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha