سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
وضعیت کرونایی قم

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از همه مردم درخواست داریم در این روزها که ویروس متاسیون یافته نوع دلتا وارد کشور شده، نشست‌های خانوادگی را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موج پنجم کرونا ویروس، از جنوب شرقی کشور آغاز شده و در حال گسترش به تمامی نقاط کشور است، اظهارداشت: از کلیه مردم خوزستان درخواست داریم تا حد امکان از خود مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته ۲ شهر اندیمشک و امیدیه در وضعیت قرمز و بهبهان از حالت زرد به نارنجی تبدیل شده، گفت: آمار بیماران در این سه شهرستان افزایشی و قدری نگران کننده است، همچنین آمار بیماران سرپایی شهرستان حمیدیه که در مجاورت اهواز قرار دارد صعودی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اضافه کرد: به نظر می‌رسد ورود موج جدید بیماری از منطقه جنوب شرق استان است؛ چراکه معمولاً هر موقع آمار بیماران سرپایی افزایشی شود، ۲ هفته بعد میزان بستری‌ها افزایش خواهد یافت.

ابول نژادیان گفت: خوشبختانه تاکنون آمار بستری‌های خوزستان کاهشی بوده، اما آنچه ما را نگران می‌کند، افزایش بیماران سرپایی در شهرستان‌های امیدیه، اندیمشک، حمیدیه و بهبهان است.

وی در پایان ضمن درخواست از مردم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اظهارداشت: از همه مردم درخواست داریم در این روزها که ویروس متاسیون یافته نوع دلتا وارد کشور شده، نشست‌های خانوادگی را تعطیل کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha