چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه خمیر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صالحی در جلسه ستاد غدیر گلایه خود را برای عدم همراهی مسئولان در برنامه های ملی و مذهبی ابراز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی، امام جمعه شهرستان خمیر، در جلسه ستاد غدیر شهرستان، با گلایه از عدم حضور مسئولین ادارات در جلسه ستاد غدیر، از بی‌توجهی مسئولین شهرستان ابراز گله‌مندی کرد.

وی در این خصوص اظهارداشت: عدم حضور مسئولین بارها تذکر داده شده و در مراسمات قبلی شهرستان نیز مسئولین در برنامه‌های ملی و مذهبی غیبت داشتند و این امری ناپسند در دیدگاه مردم و جامعه است.

امام جمعه شهرستان خمیر با اشاره به اهمیت مسئله غدیر خم در اثبات مذهب تشیع، بر لزوم برنامه‌های شکلی و محتوایی متنوع برای همه اقشار مختلف مردم در جهت آشنایی هر چه بیشتر با ابعاد عید غدیر خم، تاکید کرد.

حجت‌الاسلام صالحی گفت: از عید سعید قربان تا عید غدیر خم به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده و به دلیل شیوع بیماری کرونا که جهان را درگیر خود کرده، اغلب برنامه ها و همایش ها برای جلوگیری از تشکیل اجتماعات و شیوع ویروس کرونا، منوط به مجوز ستاد کرونا می‌باشد و ما تابع مصوبات ستاد کرونا هستیم.

در این جلسه حجت الاسلام علی خلیفاوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمیر ضمن تقدیر از حضور اعضای ستاد غدیر، خاطرنشان کرد: برای برگزاری مراسمات و جشن های غدیر همکاری و مشارکت تمامی دستگاه ها مختلف را دولتی و غیر دولتی و مردم را در دهه ولایت می طلبد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha