یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
اقدامات قرارگاه شهید هادی در استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/مسئول قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی کهگیلویه و بویر احمد از توزیع ۴۵۰۰ پرس غذای گرم و اهدای ۶۰ سری جهیزیه کامل به زوج های جوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، قرارگاه جهادی «شهید ابراهیم هادی» کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از قرارگاه های فعال استان در سال های اخیر، فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی، اقتصادی خوب و قابل قبولی در سطح استان ،الخصوص در شهرستان مارگون داشته است.

این قرارگاه در دو سال اخیر و در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه اقدامات زیادی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده و در طول دو سال گذشته با حضور در بطن محروم و کم برخوردار جامعه و شناسایی محرومان و مستمندان در روزهای سخت کرونایی و در حوزه‌های گوناگون به یاری آنها شتافته است.

حجت الاسلام مرتضی توکلی راد، رئیس قرارگاه شهید ابراهیم هادی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در یاسوج، ضمن تسلیت ماه حزن و اندوه و گرامیداشت هفته دولت، از پخت ۴هزار و ۵۰۰ پرس غذا در تاسوعا عاشورای حسینی ۱۴۰۰ خبر داد .

رئیس قرارگاه شهید ابراهیم هادی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طبغ ، بسته بندی و توزیع این غذاها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گرفته است، گفت: این غذا ها در شهرستانهای دنا، مارگون و بویر احمد بین عزاداران حسینی و مردم‌سوگوار ابا عبدالله(ع) توزیع شد .

وی، برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه های فرهنگی را از دیگر برنامه های قرارگاه شهید هادی عنوان کرد و گفت:از مدت زمان شکل گیری قرارگاه شهید هادی تا الان بالغ بر ۶۰ سری جهیزیه کامل به زوج های جوانی که مشکل مالی برای تامین جهیزیه داشتند اهدا شد.

توکلی راد کمک به مناطق کم‌برخوردار استان، اهدا وسایل کمک آموزشی و نوشت افزاری، کفش و کیف لباس و گرمپوش به نیازمندان استان، کمک های نقدی و غیر نقدی در زلزله سی سخت را از کارهای گذشته این قرارگاه قلمداد کرد و گفت: بالغ بر ۲ هزار بسته غذایی به کمک خیرین بین مناطق دور افتاده و محروم استان توزیع شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha