یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در دیدار با شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: همواره معتقدم فعالان حوزه صنعت و تولید، جهادگران خط مقدم جبهه اقتصاد هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در دیدار با شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  ایران گفت: همواره معتقدم فعالان حوزه صنعت و تولید، جهادگران خط مقدم جبهه اقتصاد هستند.

وی افزود: با وجود اینکه دولت در وضعیت سختی کار را تحویل گرفته، اما جای مسرت است که مسئولان پای کار هستند و در دولت احساس مسئولیت وجود دارد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: در ماجرای بنزین دیدیم که رئیس جمهور در میدان حضور پیدا کرد و مردم حس کردند مسئولان دغدغه حل مشکلات را دارند.

وی گفت: در بحث اقتصادی طبیعتا مسکّن های کوتاه مدت شفابخش نبوده و مسلما باید برنامه ریزی و مدیریتی قوی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در سمنان افزود: بسیاری از مشکل ها صرفا مربوط به تحریم نیست، نتیجه سوءمدیریت هایی است که در گذشته وجود داشت.

مطیعی تصریح کرد: دو نظام سرمایه داری و سوسیالیستی هردو دارای اشکالاتی هستند که جوامع را دچار مشکل می کنند؛ اقتصاد اسلامی مالکیت خصوصی و اقتصاد آزاد را محترم می شمارد و روشی که سرمایه دار خرد را از دور خارج کند، قبول ندارد.

نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: سرمایه دار مسلمان و متعهد که دغدغه تولید و اشتغال دارد را ارج می نهیم و باید از آنها حمایت کنیم.

وی افزود: نیاز جامعه امروز، توجه به اقتصاد است و اگر اقتصاد مردم آسیب ببیند، دین آنان هم خدشه می بیند.

مطیعی گفت: کسی که سرمایه اش را به قصد اشتغال و ایجاد رفاه برای عده ای به میدان می آورد، نوعی عبادت و بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی هر قدمی برای رونق اقتصاد برداشته شود، بسیار مهم و موثر است و از هیچ کمک و حمایتی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha