دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ طرح «انتخاب برتر، زندگی بهتر» در حوزه علمیه خواهران استان لرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، با توجه به فرا رسیدن به فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، طرح «انتخاب برتر، زندگی بهتر» و همچنین تشکیل ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان اجرا خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند به منظور آشنایی به کسب معارف دینی و تحصیل به صورت حضوری به آدرس خرم آباد، گلدشت غربی، خیابان ارم، انتهای بهمن ۲۷، مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان و یا به آدرس Paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

در طرح «انتخاب برتر، زندگی بهتر» تولیدات مجازی و حقیقی با محوریت مناسبت های ملی مذهبی نیمسال دوم سال ۱۴۰۰ در راستای تبلیغات گسترده پذیرش حوزه علمیه خواهران، صورت می گیرد.

در آستانه یوم الله ۱۳ آبان نیز تولیدات رسانه ای(کلیپ، عکس نوشته، پادکست، اینفوگرافی و ...) با محوریت مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز به صورت گسترده توسط طلاب و مبلغات فضای مجازی در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

تولیدکنندگان برتر آثار طرح «انتخاب برتر، زندگی بهتر» و مبلغان پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha