سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
فراخوان

حوزه/ اولین دوره کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی به همت اداره آموزش خواهران و هیئت اندیشه ورز خانواده، تعلیم و تربیت و سبک زندگی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، اولین دوره کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی ویژه خواهران از سوی مرکز تخصصی طوبی به همت اداره آموزش خواهران و هیئت اندیشه ورز خانواده، تعلیم و تربیت و سبک زندگی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار می‌ شود.

این برنامه با هدف ارائه نظریات علمی بستری مناسب جهت گسترش عقلانیت و فضای تضارب آراء و همچنین نهادینه ساختن فرهنگ نظرورزی، نقد و داوری روشمند و همچنین شناسایی، معرفی و حمایت از ظرفیت های پژوهشی خواهران محقق، در قالب برگزاری کرسی‌های نقد، نوآوری و نظریه‌پردازی در دو سطح ترویجی و تخصصی اجرا می‌گردد.

از پژوهشگران، اساتید، طلاب و دانشجویان خواهر دعوت می‌شود ایده‌ها، نظریه‌ها، نقد نظریه‌ها، و همچنین نوآوری‌های خود را در موضوعات زیر به دبیرخانه کرسی‌های ترویجی و نظریه‌پردازی خواهران حوزه علمیه خراسان در موضوع: مسائل زنان و خانواده (با رویکرد فقهی، حقوقی، تفسیری، فلسفی، تاریخی و جامعه‌شناسی)، تعلیم و تربیت (با رویکردهای فقهی، فلسفی و تفسیری) و سبک زندگی اسلامی (با رویکرد تفسیری، تاریخی، جامعه شناسی) ضمن تکمیل فرم مربوطه به ایمیل دبیرخانه به نشانی Ideaskh۱۴۰۰@mail.hozehkh.com ارسال کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha