دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
ازنا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر تنها راه موثر پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،جعفری، مدیر مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا، در نشست تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، در جمع خواهران طلبه، با اشاره به ضرورت تبیین و تشریح فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: خواهران طلبه و مبلغه فلسفه و برکات فریضه امر به معروف و نهی از منکر را تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه پرچمداران احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند، افزود: سلامت روحی و معنوی جامعه به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا با بیان اینکه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای اصلاح رفتارهای فردی و اجتماعی است، خاطر نشان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر تنها راه موثر پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

جعفری در پایان به بیان نحوه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه عفاف و حجاب در جامعه پرداخت و راهکارهای احیای این فریضه برای تحکیم فرهنگ عفاف و حجاب را تبیین کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha