یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام احمد زارعی - امام جمعه شهرستان صحنه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه شهرستان کامیاران گفت: حملات سایبری گروه تحت عنوان «عصای موسی» خسارت های زیادی به رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا وارد کرده است.

حجت الاسلام احمد زارعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: ریشه بسیج به افراد خالص و خلوص در رکاب پیغمبران بر می گردد، بسیج برگفته از فرهنگ قرآنی و دینی است.

امام جمعه کامیاران با اشاره به اینکه مجاهدت در راه خدا و بسیجی بودن و بسیجی ماندن مختص افراد با ایمان و مخلص است، گفت: مقام رهبری فرموده اند انقلابی ماندن بسیار مهم تر از انقلابی بودن است، بنابراین افراد بسیجی نمونه و الگو برای تمام جامعه باشند.

این استاد حوزه تصریح کرد: اگر مجاهدت های امثال شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت نباشد، در میز مذاکره نمی‌توان حق را گرفت.

حجت الاسلام زارعی، ولایت مداری و اطاعت پذیری یکی دیگر از ویژگی های بسیجی دانست و افزود: یکی از ویژگی افراد بسیجی این است که کار را برای رضای خدا انجام می دهد و خداوند را حاضر و ناظر بر اعمال خود می بیند.

وی با اشاره به اینکه خستگی ناپذیر بودن و صبر انقلابی از خصیصه های یک بسیجی است، اظهار کرد: مردم ایران مردمی لایق و شایسته هستند و مسئولین نیز باید تمام توان خود را برای حل مشکلات آنها به کار بگیرند

امام جمعه کامیاران اظهار کرد: حملات سایبری گروه تحت عنوان «عصای موسی» خسارت های زیادی به رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا وارد نموده است، لذا جوانان مدافع جریان مقاومت قطعا در حوزه سایبر و فضای مجازی نیز در مقابل فتنه های دشمنان ایستاده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha