دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
نقده

حوزه/ در جلسه مسئولین مراکز نیکوکاری کمیته امداد با مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده، بر شناسایی نیازمندان و کمک به کاهش فقر و افزایش اشتغال با ایجاد کارگاه های کوچک و زود بازده تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، تقی مرادپور، مسئول مرکز نیکوکاری کمیته امداد نقده، امروز در جلسه مسئولین مراکز نیکوکاری با مدیریت مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده که در این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: مسئله زکات یکی از مهم ترین منابع برای کمک به نیازمندان است و افرادی که توانایی دارند باید به این امر اقدام کنند و عاملین زکات نیز مورد تشویق قرار گیرند تا این واجب الهی در جامعه گسترش پیدا کند.

در ادامه این جلسه، حمیدعزیزی به نحوه ثبت و ضبط خدمات شاخص مراکز نیکوکاری در سازمانه کمیته امداد اشاره کرد و گفت: ثبت فعالیت های شاخص در سامانه های مربوطه موجب شناسایی مجموعه های فعال و تقویت آن ها می شود و از دوباره کاری ها نیز جلوگیری می کند و یکی از مهم ترین مسائلی که مراکز نیکوکاری باید آن را دنبال کنند، ایجاد اشتغال است.

وی اظهار کرد: کمیته امداد در نظر دارد با ایجاد کارگاه های کوچک تولیدی نظیر قالی بافی ، نخ زنی و ... به مسئله اشتغال کمک کند و برای افراد شغل دائم ایجاد کند.

در پایان این جلسه، شیرین سعیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) نقده با ارائه گزارشی از کمک های این مدرسه به نیازمندان و شناسایی افراد مستحق، گفت: همه ما وظیفه داریم به کاهش فقر کمک کنیم و با همکاری و همراهی مجموعه های فعال آسیب های موجود را کاهش دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha