دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
پولادي

حوزه/مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: دست هایی تلاش می کنند حوزه های علمیه را سکولار کنند و مدارس علمیه را در دفاع از انقلاب بی تفاوت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس حجت الاسلام موسی پولادی، صبح امروز در همایش اساتید، ائمه جمعه، جماعات و روحانیون بسیجی استان هرمزگان اظهارداشت: آن روزی که امام عزیز دستور تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را صادر کردند شاید خیلی ها فکر می کردند که امام برای مدیریت صحنه های نبرد با تجزیه طلبان و منافقین بسیج را تشکیل داده است، اما امروز در چله انقلاب اسلامی فهمیده اند که دستور امام برای تشکیل امام خیلی فراتر از برداشت ها بود و ایشان با تشکیل بسیج خلاء بزرگی را پر کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان افزود؛ تفکر بسیجی یعنی تفکر امیرالمومنین(ع)، حضرت زهرا(س)، امام حسن مجتبی(ع)، سیدالشهدا(ع) و قمر منیر بنی هاشم(ع)، از این رو در جامعه ای که تفکر بسیجی حاکم باشد آن جامعه در همه ابعاد شکست ناپذیر می شود.

وی بیان کرد: امام در سالهای پایان عمر بعد از ۱۰ سال از گذشت عمر بسیج دستور جدیدی مبنی بر تشکیل بسیج طلاب و دانشجویان را صادر کرد و علت آن این بود که اگر عالمان و دانشمندان رو به اصلاح حرکت کنند جامعه بشری را به سمت اصلاح خواهند برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان عنوان کرد: ما برای رسیدن به اهداف والا پنج گام باید برداریم ؛ یکی از گام های مهم تشکیل دولت اسلامی است که ان شاءالله در چله دوم انقلاب به صورت کامل تشکیل می شود و به تبع آن جامعه اسلامی نیز شکل خواهد گرفت و به جامعه ای الگوی بدون مرز با ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهیم رسید.

حجت الاسلام پولادی تصریح کرد: تنها راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی غالب شدن بسیج و تفکر بسیجی در جامعه است؛ در دل بسیج ماموریت ویژه ای برای علما و روحانیون وجود دارد تا از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی ادامه داد: عده ای تلاش می کنند حوزه های علمیه را سکولار کنند؛ یعنی دشمن ما را در دفاع از انقلاب اسلامی بی خیال کند و روحانیون را فقط قانع به برگزاری نماز جماعت کنند؛ امروز اگر منبری برگزار شود و از انقلاب و آرمان های انقلابی دفاع نکند، منبر سکولار است و دردی را دوا نمی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان خاطرنشان کرد: در چله اول انقلاب اسلامی یک جاهایی سرعت مان کم شد و از ارزش ها و اصول انقلابی غفلت کردیم، اما در گام دوم انقلاب باید از گذشته درس بگیریم و با سرعت بیشتر به سوی هدف حرکت کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha