یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
اباذر سالاري

حوزه/فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز تفکر بسیجی از ایران فراتر رفته است و در تمام بلاد اسلامی شاهد رویش آن هستیم و این تفکر به واقع تفکر غالب است.

به گزارش خبرنگار حوزه از بندرعباس، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بود که به مناسبت هفته بسیج سخنرانی کرد.

وی اظهار کرد: بسیج نهال با برکتی بود که توسط بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران غرس شد و این تدبیر حکیمانه موجب شد که آثار و برکات بسیاری متوجه جامعه اسلامی ایران شود و بسیج بعنوان نهاد پیشتاز در همه عرصه ها خدمت رسان ملت عزیز ایران باشد.

سردار سالاری افزود: درخشش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، در سازندگی، سیل، زلزله، بحران کرونا، واکسیناسیون، محرومیت زدایی بر هیچ کس پوشیده نیست و تمام آحاد مردم از برکات بسیج برخوردار شده اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: امروز هر کدام از بسیجیان وظیفه دارند بعنوان یک سردار سلیمانی در خانواده، محله، منطقه و شهر و استان خود فضایی برگرفته از فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی ایجاد کنند و تفکر بسیجی را با احسن وجه به همگان معرفی کنند.

سردار سالاری اظهار کرد: امروز بسیج به شجره طیبه ای تنومند تبدیل شده است و تمام اقشار آن در بسیج اساتید، طلاب، مهندسین، بازاریان و پزشکان و ... با توجه به تخصصی که دارند حرف برای گفتن دارند و برای توفیق جامعه تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز تفکر بسیجی از ایران فراتر رفته است و در تمام بلاد اسلامی شاهد رویش آن هستیم و این تفکر به واقع تفکر غالب است و با آن می توان در جلوی دشمنان در تمام عرصه ها ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha