دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس، در دیدار اساتید حوزه علمیه استان یزد با آیت الله اعرافی از شناسایی ۱۱۶ استعداد برتر در حوزه علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، دقایقی پیش در دیدار اساتید حوزه علمیه استان یزد با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور که در مدرسه علمیه کاظمیه یزد برگزار شد، به ارائه گزارشی از مدارس علمیه استان پرداخت و گفت: در بحث آموزش خوشبختانه شاهد ارتقاء معدل بودیم که نزدیک به ۱۷ رسیده و در راستای بهتر شدن این وضعیت همچنان برنامه هایی را در حوزه علمیه استان یزد دنبال خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به تشکیل ۲۶ کارگروه علمی در استان یزد، اظهار داشت:۱۷ دوره آزمون شفاهی با شرکت ۳۵۰ طلبه در ۵۰۰ماده درسی در استان یزد برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۷ دوره تابستانی با حضور ۷۰۰ طلبه در مشهد و یزد به همت معاونت آموزش حوزه علمیه یزد برگزار شده است، افزود: برگزاری ۱۰۰ دوره آزمون استادی، برگزاری ۲هزار آزمون شفاهی طلاب با حضور هزار طلبه، برگزاری ۱۳ دوره شفاهی، برگزاری ۲۰ جلسه شورای آموزش و شناسایی ۱۱۶ نفر از استعدادهای برتر از جمله اقدامات معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد به شمار می رود.

مدیر حوزه علمیه استان یزد اذعان داشت: بدون شک برخی از مسائل راضی کننده نیست و ما در حوزه علمیه استان یزد در راستای ارتقای هر چه بهتر مسائل آموزشی در استان تلاش خود را خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha