چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
موسوی

امام جمعه خمینی شهر گفت: اگر کارگروهی مشترک بین مجمع نمایندگان مجلس، مدیریت اجرایی استان و ائمه جمعه برای حل مشکلات در استانداری استان تشکیل شود، رفع معضلات روند سریعتری خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه خمینی شهر اصفهان، امروز در سومین‌ گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان ضمن تبریک میلاد زینب کبری(س) و روز پرستار اظهارداشت: حضرت زینب(س) بانویی است که امام سجاد(ع) در باره ایشان فرمود «زینب کبری (س) دارای علم لدنی و عالمه غیر معلمه است».

امام جمعه خمینی شهر به موقعیت شهرستان خمینی شهر اشاره کرد و به نمایندگی از امامان جمعه شهرهای استان، ضمن تشکر از استاندار اصفهان در خصوص مطالبات ائمه جمعه گفت: ائمه جمعه از شخصیت‌هایی هستند که بر حسب وظیفه بار مسئولیت را بدون توقع بر دوش داشته و پشتوانه ای برای دولت‌ها محسوب می شوند.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: ائمه جمعه ظرفیت عظیمی هستند که می‌توان جهت پیشرفت کارها و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران از این قشر استفاده کرد.

وی خطاب به استاندار اصفهان گفت: لازم است که حضرتعالی به عنوان استاندار اصفهان هرچه سریعتر فرمانداران شهرهای استان را تعیین کرده و اگر بنا بر ابقای فرمانداران قبلی است، حکم آنها هر چه سریعتر تایید شود تا امورات شهرستان‌ها با پیگیری‌های بهتری دنبال گردد.

امام جمعه خمینی شهر گفت: از مسئولان می‌خواهم که در نمازهای جمعه شرکت کنند که این امر موجب دلگرمی مردم می‌شود؛ همچنین توصیه اکید می شود که استاندار نیز در نمازجمعه های شهرستان های مختلف شرکت کند تا بتواند مشکلات شهرهای استان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه درخواست‌های ائمه جمعه تشریح کرد: اگر کارگروهی مشترک بین مجمع نمایندگان مجلس و مدیریت اجرایی استان و ائمه جمعه برای حل مشکلات در استانداری استان تشکیل شود، رفع معضلات روند سریعتری خواهد داشت.

وی به معضل آب استان اشاره کرد و گفت: از مهم ترین مشکلاتی که استان با آن مواجه است مسئله کم آبی است، که نیاز به پیگیری های جدی مسئولان استانی دارد و ائمه جمعه به صورت همگانی، آماده هرگونه همکاری با مسئولان در این زمینه هستیم.

گفتنی است در این گردهمایی ۷۶ نفر از ائمه جمعه شهرهای استان اصفهان حضور داشتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha