یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر لزوم حضور استاندار لرستان در جلسات با موضوع آب ۴ استان کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، شب گذشته، در اجتماع نخبگان و فرهیختگان لرستان با رئیس جمهور، با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مطالبات و مشکلات زیادی دارند، گفت: لرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در حوزه های مختلف بوده، که انتظار می‌رود مسئولان برای رفع مشکلات مردم ولایی و انقلابی این استان، همت جهادی داشته باشند.

وی بیان داشت: در کنار چهار استانی که در زمینه مسئله آب دعوت شدند، استاندار لرستان نیز باید در آن جلسات حضور داشته و مطالبه مردم را بیان کند.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به ظرفیت ۱۲ میلیارد متر مکعب آب در این استان، خاطرنشان کرد: با توجه به این ظرفیت ویژه در حوزه آب، لرستان هم باید در کنار ۴ استانی باشد که مطالبه آب دارند.

وی در پایان با بیان اینکه امید می رود با عزم جهادی و انقلابی در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردم استان ها، اقدامات چشمگیری صورت گیرد، گفت: باید با استفاده بهینه از ظرفیت های لرستان و استفاده از نیروهای جوان، متخصص و خرد جمعی فرهیختگان، آینده خوبی را برای کشور و لرستان رقم زنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha