پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با تأکید بر استعدادیابی ورزشی در محلات محروم، گفت: در زمینه بانوان، پارک‌های خاص بانوان در چند نقطه اهواز و دیگر شهرستان‌ها ایجاد شود تا فضا برای ورزش آن‌ها مهیا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حمید بنی‌تمیم، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، اظهارداشت: یکی از ابزارهایی که دشمن استفاده می‌کند، "ورزش" است، این کار دو لبه دارد و همان‌قدر که آثار مثبت و پر خیر و برکت می‌باشد عکس آن‌هم ممکن است.

امام جمعه اهواز، خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد در برنامه‌های ورزشی پیوست فرهنگی صورت گیرد که ابزاری برای نشر معارف دینی و مذهبی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: در خیلی از شهرستان‌ها در زمینه ورزشی، جوانان بسیار مستعدی وجود دارد که باید شناسایی و از آن‌ها استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد تأکید کرد: در زمینه بانوان، پارک‌های خاص بانوان در چند نقطه اهواز و دیگر شهرستان‌ها ایجاد شود تا فضا برای ورزش آن‌ها مهیا شود.

امام جمعه اهواز در پایان بر توجه به ورزش در محلات به‌ویژه مناطق حاشیه تأکید و خواستار حمایت از جوانان فعال در این عرصه شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    ورزش بانوان برخلاف اسلام است سید های بنی عباس دوم زنان مسلط وبرمرکب ها سوار می شوند