چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
تصاویر/ نشست علمی مجمع عالی حکمت اسلامی شعبه اصفهان با حضور آیت الله فیاضی

حوزه/ ایجاد تشکیلات انقلابی کار مقدسی است و نباید علمای بلاد و فضلا و طلاب انقلابی از این مهم غفلت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیاضی نماینده مردم خراسان شمالی در خبرگان رهبری، به مجمع علما و طلاب انقلابی خراسان شمالی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَ کَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ"
با اهدا سلام و عرض ارادت بی‌پیرایه محضر همه‌ی علما، بالاخص نماینده معزز ولی فقیه، حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین نوری دام بقائه و عموم فضلا و طلاب معظم و مکرم خراسان شمالی
برگزاری دومین انتخابات هیئت‌رئیسه مجمع علما و طلاب انقلابی خراسان شمالی بهانه‌ای شد تا نکاتی را محضرتان تقدیم دارم که ان‌شاءالله مرضی حضرت حجت ارواحنا فداه قرار گیرد.
اولاً؛ بنده حقیقتاً معتقدم ایجاد تشکیلات انقلابی کار مقدسی است و نبایست علمای بلاد و فضلا و طلاب انقلابی از این مهم غفلت کنند. همانگونه که امام راحل عظیم‌الشّأن (رضوان‌الله علیه) مدام به علمای بلاد سفارش می‌کردند که "هرچند وقت یک‌بار دور هم بنشینند، ولو یک چایی با هم بخورند" نشان از اهمیت اجتماع جمع علما و خبرگان دینی و علمی در کشور دارد.
رهبر فرزانه انقلاب نیز به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته و دارند، تا جایی که می‌فرمایند: «بهترین و برترین حربه‌ای که می‌تواند راه‌ها را باز کند و هدایت الهی را و هدایت انقلابی را در ذهن‌ها و جان‌ها بنشاند و به میوه بیاورد، تشکیلات است.»
به همین منظور معتقدم ایجاد مجمع علما و طلاب انقلابی خراسان شمالی، نعمت بزرگی برای این استان بوده و حضور در این تشکیلات و تقویت آن را کار مقدسی می‌دانم.
ثانیاً؛ ضمن تبریک ویژه به منتخبین جدید هیئت‌رئیسه، که همگی جزو فضلا و طلاب انقلابی استان هستند، توجه‌شان را به چند نکته ضروری می‌دانم؛
۱. استقامت بر نشر معارف و اصول، و دفاع از مرزهای اندیشه‌ای انقلاب اسلامی؛
۲. نقش‌آفرینی مجمع در جهاد تبیین در مقابله با جریان‌های منحرف؛
۳. حضور فعال حوزویان و پرهیز از ایستایی و خمودی در مواجهه با مسائل استانی، ملی و منطقه‌ای؛
۴. اکرام و اجلال همگان؛ بالاخص نماینده معزز ولی فقیه که عالمی عامل و من انفسکم است.
و در پایان کلام گهربار امام عزیزمان را یادآور می‌شوم که فرمود: "جمعیتی که پشتوانه‌اش خدا باشد، شکست ندارد" لذا به فضل خدای متعال و با همت بلند کارتان را با قوت پیش ببرید که هنوز در آغاز راهید؛ "بسم‌الله الرحمن الرحیم"
غلامرضا فیاضی / نماینده مردم شریف خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری / ۶ دی‌ماه ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha