چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر/ نشست بازتاب رسانه ای شهادت حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ مستند ساز و فعال رسانه گفت: ضرورت دارد که پویش‌های مختلفی را برای تبیین مکتب حاج قاسم راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدحسین همتی نژاد روز سه‌شنبه در نشست بازتاب رسانه‌ای شهادت حاج قاسم که به همت سازمان فضای مجازی بسیج استان قم برگزار شد، اظهار داشت: در خصوص حاج قاسم سلیمانی باید به این مهم اشاره کنیم که ما با یک شخصیت همیشه قهرمان در تاریخ روبرو هستیم.

مدیر عامل خانه مطبوعات استان قم، افزود: اگر از نگاه بشری و دنیوی نگاه کنیم قهرمانانی مثل ایشان بسیار کم داریم. هر روز که زمان می‌گذرد حاج قاسم بزرگ‌تر از قبل می‌شود که نشان از ابعاد معنوی ایشان می‌باشد.

فعال رسانه و مستند ساز به پیامدهای این شهادت اشاره کرد و گفت: امروز در فضای غیر شفاف دنیا شهادت حاج قاسم باعث شد شفافیت‌های بسیاری در دنیا ایجاد شود.

وی به حذف محتواهایی که با موضوع حاج قاسم در اینستاگرام بارگذاری می‌شود اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اتفاقاتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم غرب بیشتر از این که ما نسبت به فضای مجازی مضطرب باشیم مضطرب است که باید از این موضوع استفاده کنیم.

همتی نژاد با اشاره به نقش رسانه‌ها، عنوان کرد: ما نباید در حال پدافندی قرار بگیریم باید در حالت آفندی باشیم و همیشه برای این موضوع برنامه داشته باشیم که در این زمینه می‌توان پویش‌های مختلفی را برگزار کرد.

وی نقش رسانه‌ها در تبیین مسیر شهید سلیمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: نباید بگذاریم اتفاقی که برای روایت انقلاب و دفاع مقدس افتاد برای حاج قاسم و جبهه مقاومت بیفتد. امروز باید چیزهایی که درک کرده‌ایم را روایت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha