یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
بلادی

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از برگزار کنندگان و دست اندرکاران هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری از برگزار کنندگان و دست اندرکاران هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری تجلیل شد.

امام جمعه بوشهر در این نشست با تقدیر از تلاش‌های این اعضا در برگزاری هفتمین سال این کنگره، اظهار کرد: کنگره علامه بلادی (ره) یکی از مهمترین کنگره‌های علمی در سطح کشور است و تلاش‌های خوبی در راستای افزایش کیفیت این کنگره شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خواستار برگزار جلسات آسیب شناسی کنگره شد و گفت: نقاط ضعف و قوت‌ها در این جلسه ارزیابی شود تا در سال‌های آتی منجر به افزایش کیفیت در برگزاری این کنگره شود.

وی با تأکید بر بایگانی و چاپ آثار برگزیده این کنگره، اظهار کرد: لازم است بر روی آرشیو و بایگانی آثار برگزیده کنگره علامه بلادی بسیار دقت داشته باشید و آثار را هرچند محدود، چاپ کنید تا ماندگار باشد.

گفتنی است، هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) آذر ماه امسال با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار شد. در این مراسم از ۲۲ اثر به عنوان برتر و حدود ۳۰ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha