جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه، در اهواز

حوزه / مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، امروز پنج‌شنبه با سخنرانی جواد کریمی قدوسی و با حضور مردم و مسئولین استانی در اهواز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، امروز پنج‌شنبه با حضور گسترده مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جواد کریمی قدوسی، نماینده مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: برترین و برجسته‌ترین صفت سیاسی حضرت زهرا (س)، ولایت مداری و دفاع از حریم امامت و رسالت بوده و این شخصیت الهی و آسمانی در عالم هستی به این ویژگی شناخته می‌شود.

وی، عنوان داشت: ملت ایران مفتخر است به اینکه انقلابش فاطمی است و گنجینه‌ای که با تمسک به آن انقلاب باعظمت ایران معنا و مفهوم پیدا می‌کند گنجینه‌ی مجاهدت‌های فاطمه زهرا (س) است که ملت ایران با همان روش موفق شدند از پس قرن‌ها تاریکی و ظلم به اسلام و ولایت، بار دیگر نظام امامت و ولایت‌فقیه که در استمرار نظام امامت است را بر سر صدر بنشاند و بیش از چهل سال در برابر شکننده‌ترین و سخت‌ترین تهدیدات از خود مقاومت نشان بدهد تا ثمره‌ی انقلاب فاطمی را حفظ کرده و مرهمی بر غم بی انتهای حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، در ادامه فتنه‌ی سال ۱۳۸۸ را یکی از سنگین‌ترین حوادثی که حتی از ۸ سال دفاع مقدس سنگین‌تر بود دانست و بیان کرد: در این فتنه پیشکسوتان انقلاب اسلامی و کسانی که در این انقلاب سمت‌هایی چون رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی بر عهده داشتند و کسانی بودند که با شعار دفاع از امامت و انقلاب و همراهی با امام خمینی (ره)، شخصیت پیداکرده بودند، در مقابل نظام اسلامی با شعار دفاع از خط امام علیه امام شورش به راه انداختند و کارشان به‌جایی رسید که در عاشورای آن سال خیمه‌های عزا سیدالشهدا را به آتش کشیدند و گفتند که امام حسین کشته‌ی خشونت پیامبر مکرم اسلام با کفار و مشرکین بود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم بیانیه و قطعنامه‌ی پایانی مراسم ۹ دی، توسط مجری برنامه قرائت و حاضرین با سردادن شعارهای انقلابی نفرت و انزجار خود را از عوامل فتنه و کسانی که به دنبال ضربه زدن به این انقلاب فاطمی هستند، اعلام داشتند.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha