یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
رانچی

حوزه/ به همت انجمن جعفریه رانچی هند سمیناری به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تالار زینبیه مسجد جعفریه این منطقه برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت انجمن جعفریه رانچی هند امروز سمیناری به یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی در تالار زینبیه مسجد جعفریه رانچی هند برگزار خواهد شد.

ریاست این سمینار را حجت‌الاسلام والمسلمین سید تهذیب الحسن رضوی امام جمعه و خطیب مسجد جعفریه رانچی بر عهده دارد و میهمان ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین سید حیدر جوادی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید تهذیب الحسن ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این سمینار بزرگ اظهار داشت: امسال سال نو میلادی را به نام شهید سلیمانی آغاز و به یاد وی و همرزمانش از سال جدید استقبال می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: این سمینار بزرگ ادای احترام به شهدای مقاومت است کسانی که با فداکاری بشریت را از شر دشمنان اسلام و جهان را از بلای داعش نجات دادند همچنین با برداشتن نقاب از چهره شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل چهره زشت آنان را به جهانیان نشان دادند که چگونه در پوشش داعش بازی کثیف خود را انجام می‌دادند و خون میلیون‌ها انسان بی گناه را می‌ریختند.

امام جمعه رانچی تصریح کرد: آمریکا از ترس اقدامات شهید قاسم سلیمانی، وی را ناجوانمردانه به شهادت رساند. شهادت وی نمونه بارز تروریسم بود. رئیس جمهور بزدل آمریکا که دستور حمله تروریستی را داده بود اکنون مجبور است زندگی ذلت آمیز داشته باشد، اما شهدای مقاومت و سردار قاسم سلیمانی هنوز در قلب ما زنده‌اند و تا ابد زنده خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha