یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 999896
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
حرم تا حرم

حرم/ رئیس شورای هیئات مذهبی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری «پیاده‌روی حرم تا حرم» به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در شهر یاسوج خبر داد.

سید کورش اداره، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، با اشاره به برگزاری بیست و سومین اجرای «حرم تا حرم» اظهار کرد: همه ساله در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دسته‌های عزاداری در قالب پیاده‌روی حرم تا حرم مسیر امام‌زاده عبدالله تا حرم مطهر امامزاده مختار یاسوج با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه با همکاری پایگاه شهید صیاد شیرازی امام‌زاده عبدالله، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد و دستگاه‌های فرهنگی استان، روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۷‌:۳۰ دقیقه از حرم مطهر امام‌زاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کورش اداره با بیان اینکه اجرای این مراسم در سال گذشته به دلیل شرایط خاص کرونایی کشور به صورت خودرویی برگزار شده بود، امسال با فرو کش نمودن کرونا ویروس، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قالب دسته‌های عزاداری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد: از همه مردم عزادار و دلداده اهل بیت (ع) دعوت کرد تا در این مراسم معنوی حضور بهم رسانند.

برپایی موکب، ایستگاه صلواتی، مداحی ذاکران اهل بیت و سخنرانی وعاظ در بین مسیر از برنامه‌هایی است که اوقاف و امور خیریه برای این پیاده روی پیش‌بینی کرده است.

در پایان مراسم هم حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در حرم مطهر امام‌زاده مختار (ع) در جمع عزاداران سخنرانی می‌کند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha