جشن «سحرخیزان کوچک» در احمدآباد برگزار شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان جشن سحرخیزان کوچک ویژه دختران روزه اولی در مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد استان یزد برگزارشد.

خانم حمیده مروتی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباددر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از برگزاری جشن سحرخیزان کوچک ویژه دختران نوجوان ۹ ساله درماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور بیش از ۱۰۰ روزه اولی همراه با برنامه های متنوع و آموزنده در فضایی شاد و خاطره انگیز برگزار شد، گفت: هدف از این ویژه برنامه شکل گیری هویت دینی و تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان، ترسیم خاطره ای ماندگار برای روزه اولی ها، تشویق و تبیین اهمیت فرائض الهی و ایجاد نشاط معنوی بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد ادامه داد: با توجه به اینکه همیشه اولین ها در خاطر می ماند، این جشن برای اولین بار در شهرستان اردکان جهت تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر کودکان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

وی ضیافت افطاری، اجرای سرود، تواشیح، آموزش احکام در قالب نمایش طنز، مسابقه وهمخوانی توسط روزه اولی ها و اقامه نماز جماعت را از برنامه های این مراسم برشمرد و گفت: در پایان مراسم، بسته های فرهنگی به روزه اولی ها اهدا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha