تأکید امام جمعه کرمان بر تحول در نمازجمعه با همکاری مجموعه های مختلف

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تحول در نماز جمعه وقتی است که چند مجموعه دست به دست هم بدهند.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، جلسه ستاد نمازجمعه کرمان با حضور اعضاء ستاد نمازجمعه کرمان (نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو ستاد) و حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در جلسه اعضا ستاد نمازجمعه با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: شخصیتی از دست دادیم که جایگزین آن در جبهه مقاومت به راحتی اتفاق نمی‌افتد؛ فردی که ۳۰ سال در مبارزه بود اجر و پاداش او شهادت است و خداوند او را قبول کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در ادامه گفت: تحول در نماز جمعه وقتی است که چند مجموعه دست به دست هم بدهند و یکی از ارکان آن ستاد نمازجمعه و چهره‌های فکری و عملیاتی نمازجمعه است که بار اصلی نماز جمعه روی دوش آنها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: یکی از نقایص نمازجمعه حضور کم‌رنگ جوانان است و برای رفع این مسئله نیاز به فکر و خلاقیت و طرح است تا شاهد حضور گسترده نسل جوان در نمازجمعه باشیم.

امام جمعه کرمان در همین رابطه حضور جدی، باانگیزه و پررنگ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و کمک به ستاد نمازجمعه را مهم خواند و ادامه داد: مسئول ستاد نمازجمعه نیز باید به اندازه کافی انگیزه و انرژی داشته و وقت بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha